Український авторинок закінчив 2010 рік у плюсі

У грудні зусиллями всіх операторів вдалося реалізувати рекордну кількість автомобілів за весь 2010 рік. У фінальний місяць минулого року українці купили 17,8 тис. автомобілів, що на 43% більше, ніж рік тому.

Саме завдяки такому результату 2010 рік закінчився для авторинку в позитивній зоні +0,19% в порівнянні з підсумками кризового 2009 року.

Грудень повернув собі репутацію самого щедрого місяці, але в 2010 році розраховувати на знижки доводилося вже не у всіх автосалонах. На ринку до кінця року став відчуватися дефіцит автомобілів, а оператори прийняли рішення масово завозити автомобілі вже 2011 року.

Якщо на початку 2010 року зростання попиту спостерігалося тільки в Premium-сегменті, то до кінця року «вистрілили» вже й так звані «народні» сегменти. У результаті, лідерство за підсумками грудня зберіг АвтоВАЗ, який зміг поліпшити показники попередніх місяців. Але справжній рекорд встановили в салонах ЗАЗу - більше 2 тис. автомобілів і 11,5% ринку.

Третій результат у Hyundai з показником 7,9% ринку. Стабільно користувалися попитом Toyota, особливо позашляховики, попит на які «підігріли» зима і акції.

Renault весь 2010 рік набирав обертів, а в грудні дилери змогли реалізувати більше 1 тис. автомобілів і зайняти 5-е місце на ринку. Наростили продаж і у дилерській мережі Skoda. Єдино, хто не зміг витримати високий темп попередніх місяців до ТОП-10 - це Ford, так як в дилерській мережі просто закінчилися популярні моделі за привабливими цінами.

Досить потужно фінішували Chevrolet, Mitsubishi і Nissan, збільшивши свої продажі на 13-16%.

Передноворічна лихоманка спустошила склади і дилерів Premium-автомобілів, серед яких відзначимо зростання у Lexus, Mercedes-Benz і Audi, а покупців Land Rover стало на 120% більше. Але і серед дорогих автомобілів до кінця місяця став намічатися дефіцит.

Отже, 2010 рік фінішував в позитивній зоні, всього було продано 162595 легкових автомобілів, що всього на 0,19% більше, ніж рік тому. Тим не менш, ринок увійшов у новий 2011 рік з дуже гарним темпом, що дозволяє розраховувати на вже швидке відновлення обсягів продажів.

08.01.2011



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250