Шинники будуть по-новому маркувати свою продукцію
З наступного року в Європі вводиться нове маркування автомобільних шин, яке буде нести інформацію про трьох характеристиках кожної покришки.
З 1 листопада 2012 всі легкові та вантажні шини, випущені після липня 2012 р., повинні в свому маркуванні містити інформацію про три найважливіші характеристики шин: опору кочення, зчепленні на мокрій дорозі і рівні шуму.
Деякі шиновиробники вже перейшли на нове маркування, як, наприклад Goodyear Dunlop. Мета подібних заходів в тому, щоб допомогти покупцю визначитися з вибором покришок відразу ж, а не чекати результатів експертиз і тестів.
Нові правила дозволяють також виробникам самим визначати клас шин. "Для таких компаній, як Goodyear Dunlop, яка в минулому році продала більше 70 мільйонів шин в країнах Європи, Близького Сходу і Африки, нові вимоги означають необхідність сертифікації тисяч моделей шин різних типорозмірів і маркування кількох мільйонів шин. Проста операція додавання невеликого стікера на шину вимагає внесення серйозних змін у процеси виробництва та логістики та інвестицій у нове обладнання та оновлення IT-систем. Ми впевнені, що всі ці зміни успішно завершаться до моменту вступу в силу нових вимог, які зроблять шини більш безпечними як для транспортних компаній, так і для всіх покупців", - сказав керівник Дослідницького Центру інновацій Goodyear у Люксембурзі Жан-П'єр Жозетт.
04.11.2011
Останні події в автосвіті