Підготовка автомобіля до зими, консервація автомобіля

консервация автомобиляБагато автолюбителів взимку не експлуатують свої машини. Які заходи потрібно вжити, щоб за довгі місяці зимової стоянки в автомобілі не виникло будь-яких несправностей і пошкоджень?.

У деяких посібниках для автомобілістів наводиться великий перелік заходів, який нібито потрібно виконати перед, постановкою автомобіля на тривале зберігання.

Тут і покриття сидінь і рульового колеса спеціальними чохлами, і злив масла з агрегатів, і обгортання карданних шарнірів промасленим папером, і багато іншого. Досвід показує, що при підготовці автомобіля до зимового зберігання в значній частині цих заходів немає реальної необхідності. Автомобіль успішно і безболісно переносить зберігання за умови виконання наступного невеликого за обсягом комплексу заходів.

Перш за все слід ретельно вимити і просушити автомобіль зовні і знизу, а також провести прибирання салону. Зачистити виявлені місця корозії, обробити їх "Антикор" і пофарбувати. Всі болти і гайки знизу автомобіля для попередження корозії обмазати солідолом. Кузов зовні бажано обробити восковим консервируючим складом або "автоконсервантів". Хромовані частини протерти тампоном, просоченим веретенним або іншим рідким мінеральним маслом; замість цього можна їх покрити розчином 100 г будівельного бітуму в 0,5 л неетильованого бензину.

Автомобіль слід підняти на підставки, щоб розвантажити шини, ресори і пружини підвіски; з шин випустити частину повітря, знизивши тиск у них.

У двигуна послабити ремінь приводу вентилятора, спустити воду з системи охолодження (якщо використовується низкозамерзаюча рідина типу Тосол, зливати її не треба).

Щільно заткнути тампонами з промасленого шмаття трубку глушителя і повітряний патрубок карбюратора (попередньо знявши очисник повітря). Цей захід оберігає від корозії внутрішні деталі двигуна, так як не дозволяє потокам повітря заносити в двигун корозійно-активні гази.

Заливати масло в циліндри (як іноді рекомендують) не обов'язково, так як робоча поверхня циліндрів, відполірована поршневими кільцями, досить добре чинить опір корозії і практично ніколи не іржавіє.

Не затягуйте гальмо стоянки: за зиму гальмівні колодки можуть намертво приржавіти до барабанів і навесні доведеться виконувати вкрай трудомістку роботу з їх зняття і очищенню.

Акумуляторну батарею, якщо вона цілком справна і прослужила не більше 2 років, можна залишити на своєму місці, відключивши її від бортової мережі і знявши наконечники проводів з клем. Якщо батарея в незадовільному стані або просто стара і має значний саморозряд, то щоб уникнути замерзання електроліту її слід зняти з автомобіля і зберігати в приміщенні, краще прохолодному.

Бажано, крім перерахованих заходів, від'єднати нижні кінці амортизаторів від деталей підвіски і стиснути амортизатори до відмови, втопивши шток в корпус. Завдяки цьому шток буде захищений від корозії.

Якщо автомобіль стоїть в гаражі, то дверцята і кришку багажника краще залишити злегка прочиненими, щоб дати свободу гумовим ущільнювачам і попередити їх зминання.

При зберіганні автомобіля на відкритому майданчику можна накрити його чохлом, однак чохол не повинен стикатися з поверхнею кузова, щоб не зіпсувати забарвлення. Краще всього за допомогою розпірок підняти чохол над кузовом, щоб вийшло подобу намети. Повітряний прошарок збереже забарвлення.

09.11.2011



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250