Кримські водії маршруток: "До нас приходили бритоголові і вимагали або піти, або ділитися виручкою"
З січня 2012 року по кримський столиці та автономії почнуть курсувати 25 автобусів підвищеної комфортності, куплених Міністерством регіонального розвитку АРК для створеного в листопаді республіканського підприємства «Кримавтобус». Перші 13 машин виробництва корпорації «Богдан» вже проходять обкатку, ще 12 з'явиться до кінця цього місяця. За них з держбюджету заплатять 17 млн грн.
«Автобуси загальною місткістю до 40 чоловік (сидячих місць - 25). Будемо використовувати і по Сімферополю, і по межгороду - сказати точно зможу, коли «Кримавтобус» повністю зареєструють. Аналогічна ситуація з вартістю проїзду і наданими пільгами», - повідомив міністр регіонального розвитку Сергій Брайко. До речі, зізнався він, як вирішать всі питання, призначать і керівника «Кримавтобуса» - головним претендентом є заступник генерального директора КРПП «Кримтролейбус» Володимир Неганов.
Крім того, «Кримтролейбус» отримав 32 новенькі «рогаті» з 42 куплених: решта 10 доставлять на півострів до Нового року і віддадуть Ялті. Хоча планувалося придбати всього 56 машин, прибуття ще 14 зривається чи то через проблеми з фінансуванням, чи то через питання з комплектацією, повідомив гендиректор тролейбусного підприємства Валерій Заїкін. За його словами, для роботи з рухомим складом набрали понад ста осіб. Що стосується нових маршрутів, поки зміни не плануються.
Незважаючи на пропоновані транспортні поліпшення, є й незадоволені. Власники маршрутних таксі вважають, що їх витісняють з ринку. «Спочатку до нас приходили бритоголові і вимагали або піти, або ділитися виручкою. У травні перевели нас з головних вулиць на паралельні, до цих пір не розуміємо, хто і як ходить, - обурений водій Алім. - Тепер створили «Кримавтобус», нові тролейбуси купують, але їх великогабаритні машини не зможуть вулицями лавірувати - будуть постійні пробки, народ розірве шоферів».
Проте глава Рескому АРК з транспорту і зв'язку Микола Черевков впевнений: містам Криму потрібні автобуси великої місткості з чітким графіком проходження, час же маленьких маршруток пройшов. Приватні перевізники підкреслюють: в місті має бути оптимальне співвідношення малого і великого транспорту для зручності пасажирів. «Невеликі маршрутки підуть, їх замінять великі автобуси - вулиці потрібно розвантажувати. Наскільки мені відомо, це станеться в 2012 році, після прийняття Програми розвитку транспорту, яка зараз розробляється», - зазначила виконавчий директор ТОВ «СімСітіТранс» Ельзара Іслямова.
06.12.2011
Останні події в автосвіті