В Україні почнуться продажі «зарядженої» італійської марки Abarth

Найближчим часом в Україні має з'явитися ще один унікальний автомобільний бренд. На відміну від пафосних італійських марок зі спортивним духом, автомобілі зі скорпіоном Abarth відрізняє розумна ціна. Що абсолютно не зменшує кількості емоцій, які отримує їх драйвер.
в украине начнутся продажи abarthМарку Abarth, емблемою якої став скорпіон на щиті, в 1949 році заснував в Турині австрієць Карл Абарт. У 1952 році Abarth почав співпрацю з FIAT. В результаті, заряджені «Скорпіоном» машини зі скромними обсягами двигуна від 850 до 2000 см3, могли змагатися з легендарними Porsche 911 і Ferrari Dino. І не просто змагатися. У 1963-му році заводський гонщик Ганс Херрманн виграв у цих класичних спорткарів гонку «500 кілометрів Нюрбургринга". Після цього почали говорити, що Карло Абарт дав малюкові FIAT 500 нову душу.

У 1971-му «Скорпіона» придбав FIAT і Abarth став його гоночним відділенням. Тут також готували автомобілі FIAT для участі в ралі і форсував мотори для Lancia.

У 2007 році Abarth знову відродили, як окрему марку під крилом FIAT. Воскресіння бренду підтвердили заряджені Grande Punto Abarth і Grande Punto Abarth S2000.

Сьогодні асортимент Abarth - від аксесуарів і випускних систем до живих «запальничок» на колесах - заряджених FIAT 500 і FIAT Grande Punto. Щоб було зрозуміло, про що мова, можна дати коротку характеристику цим кишеньковим ракетам.

Abarth 595, створений на базі FIAT 500, комплектується 1,4-літровим турбомотором T-Jet потужністю 160 к.с. Для легкого автомобіля - це максимальна швидкість в 211 км / год і розгін до 100 км/год всього за 7,4 секунди. Ще крутіше Abarth 695, укомплектований турбованим мотором в 205 конячок. Його зовнішня відмітна особливість - антикрило на даху і 17-дюймові диски. Незважаючи на розмір, у всіх «скорпіоновскіх» малюків дорослі розкішні шкіряні салони.

Не менш яскравий і Abarth Punto Scorpione. Його двигун форсували до 180 конячок. Тепер сімейний Punto здатний розганятися до сотні за 7,5 секунди і максимальних 216 км/год. Барська і по-італійськи яскрава обробка салону тут теж в наявності.

У наступному році шановний автомобільними гурманами Abarth стане офіційно доступний в Україні. Поїздка на Abarth - це, як укус скорпіона. Шансів залишитися байдужим - практично ніяких. У кого немає можливості покататися, може подивитися рекламний ролик і все відразу стане зрозуміло. На відміну від більшості рекламної продукції, перебільшень тут мінімум.

27.12.2011



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250