Чим хворіють водії

чем болеют водителиТим, хто за кермом, потрібні невролог, уролог, проктолог, пульмонолог. Водіїв, найчастіше, переслідують 17 хвороб. Найнебезпечніші: простатит, геморой, радикуліт, остеохондроз, гіпертонія і головні болі.

Починати піклуватися про здоров'я треба з приведення машини в порядок і оснащення її елементарними пристосуваннями, які допомагають підтримувати тіло в нормі. Це пасивні засоби профілактики: масажери і грілки. Підігрів і масування зберігають не тільки чоловічі достоїнства, але і жіночі принади.

Європейські фахівці з'ясували: більше трьох годин, проведених у скорченому стані, вже небезпечні для водія. Якщо просидіти так 12 годин, настає тимчасова імпотенція. Довге сидіння взагалі впливає на чоловічу силу. Для водіїв проблема в його кріслі. Воно повинно мати певну ортопедичну форму. На іномарках сидіння мають кілька регулювань, якими можна підігнати їх під своє тіло.

Пам'ятайте: правильний вигин хребта в кріслі повинен в профіль нагадувати букву S.

ЯК ПРАВИЛЬНО ВСТАНОВИТИ КРІСЛО

Відсуньте крісло від керма настільки, щоб, притулившись впритул до його спинки, ви могли правою рукою вільно включати третю і п'яту передачі. Багато хто прагне присунути крісло ближче до керма, мовляв, так краще видно попереду. Але! Присунувшись вперед на 10-15 сантиметрів, ви навряд чи будете бачити дорогу набагато краще. А от огляд з боків зменшиться. І набагато.

Видалення від керма сидіння на вітчизняних автомобілях проводиться за тим же правилом вільного включення третьої передачі правою рукою. А ось над самим сидінням варто поміркувати. Деякі міняють наші крісла на імпортні. Вихід, але дорогий. Інші обшивають сидіння подушками, підкладками. Теж непогано. Але не забувайте ось що: всю площину, а особливо спинку, треба обшивати таким матеріалом, щоб від нього не потіли, вибачте, попа і спина. І не мерзли. Тканина повинна зберігати тепло і забирати піт. І перш ніж купувати чохли, подивіться інструкцію, де повинні бути вказані характеристики матеріалу. Для людей що мають проблеми з радикулітом, простатитом та іншими хворобами є сенс підбирати спецчехли. Є й народні засоби. Добре захищає хребет від переохолодження пояс з собачої шерсті.

Спецнакідки на крісла. Вони добре утримують постійний тепловий режим на поверхні. Для іномарок, де є обігрів сидінь, такі накидки не потрібні.

ВПРАВИ ВІД "АВТОБОЛЯЧЕК"

Стоячи в пробці, намагайтеся рухати ногами, наскільки дозволяють педалі. Це розганяє кров у малому тазу, вона не застоюється. Дома для гігієнічних операцій користуйтеся вологими серветками або водою, як це роблять мусульмани, - хороший прийом проти геморою. Якщо ця недуга вже прилипла до вас, не піднімайте тягарів. Заміна колеса на джипі часто провокує геморой.

М'язи малого тазу добре зміцнює стискання і разжимание з різними частотами ануса. Не сидіть в кріслі як кисіль. Зробіть так, щоб ваша п'ята точка нагадувала шило. Крім того, треба при кожній нагоді відповідними м'язами рухати так, ніби ви стримуєте позиви сечовипускання. Швидко, повільно - як хочете і скільки хочете.

Періодичне напруга м'язів на ногах, руках, плечах теж не завадить зміцненню здоров'я, як і масаж шиї.

Як тільки з'явилася можливість вилізти з салону - розімніться. Навіть, якщо на дворі холоднеча. Дома не нехтуйте теплими вечірніми ваннами з травами, гідромасажем. Проти запорів теж є вправа - різке і плавне втягування живота поперемінно. Зупинившись на перехресті можна встигнути втягнути живіт раз десять. Робити це треба, видихнувши з легенів повітря. Йоги стверджують, що якщо вправу повторювати хоча б 100 разів на день, то проблеми шлунково-кишкового тракту будуть вирішені. Затримки дихання за методом Бутейко гарні для підтримки легенів.

ТЕПЛО У САЛОНІ

 Чому двигун треба тримати в порядку, щоб не підчепити "шоферську хворобу"?

 Обігрів салонів на вітчизняних авто не витримує ніякої критики. Погані у нас печі! І справа не тільки в тому, що вони слабо гріють і часто виходять з ладу. Наші пічі женуть в салон всю газову гидоту, яка є навколо двигуна під капотом. Як зробити, щоб у салон надходило не лише тепле, але і, по можливості, чисте повітря?

 Насамперед треба не лінуватися добре драяти двигун навіть взимку. Наші дороги посипають сіллю або поливають хлористими сполуками. Потрапляючи на розігрітий двигун, краплі розчину і сіль перетворюються на дуже небезпечні гази. Порятунку від них немає. Вихід один - чистити двигун. Особливо радіатор загальний і радіатор пічі, якщо такий є.

Другий момент, через який треба тримати двигун у чистоті, - масло. Воно має звичай горіти і вивергати чад. Він потрапляє в салон. Про те, що взимку повітряні фільтри повинні бути новенькими, нагадувати не треба - всі знають і вже поміняли. Якщо ні, час поки терпить.

Останнє, що хотілося б порадити водіям що часто виїжджають за місто. Не забувайте кинути в багажник фуфайку, ковдрочку. Затихне мотор - буде в чомусь зігрітися.

НЕ СПАТИ!

Сонливість часто провокується пігулками і мікстурами. Медикаменти від головного болю та застуди призводять до втрати концентрації.

Наслідки від тонізуючих таблеток призводять до нервозності, запаморочення, нездатності концентрувати увагу, погіршення зору.

КУДИ ВЕДЕ СТРЕС

Вчені визначили, що водії у стані стресу у п'ять разів частіше провокують аварійні ситуації і потрапляють в ДТП. Заспокоїти нерви можна музикою. Але варто знати: водії, які люблять швидкі ритми, в два рази частіше потрапляють в аварії, ніж прихильники повільних мелодій. Краще використовувати різні ритми - від 60 до 120 ударів на хвилину. Швидкий темп музики в салоні автомобіля провокує збільшення швидкості. Гучна музика теж шкідлива. Водії, які включають на повну котушку магнітофон в салоні, в два рази частіше проїжджають на червоне світло і не помічають попереджувальні дорожні знаки. Але без музики не можна. Вона стабілізує серцебиття, допомагає зняти напругу. Краще слухати класику.

Для швидкого зняття стресу існує багато прийомів. Один з них - саморегуляція. Суть її полягає в тому, щоб знайти характерні рухи рук і ніг, які змушують весь організм налаштуватися на певний робочий лад. Якщо захочете, знайдіть методики, наприклад, відомого лікаря Хасая Алієва.

АХ, ЦІ ЧОРНІ ОЧІ

 Сідати за кермо в чорних окулярах фахівці не рекомендують. У них очі більше втомлюються, і водій швидше втрачає концентрацію. Краще вибрати окуляри з коричневим затемненням не більше 80 відсотків. Для їзди в сутінках є спецскло жовтого відтінку, що ніби освітлює навколишні предмети і дорогу. Не нехтуйте і підживленням для очей. Чорниця підвищує гостроту зору.

ВОДІЇ ПОВНІЮТЬ?

 Сидячий спосіб життя сприяє появі зайвої ваги. Кожні зайві 30 хвилин (після трьох годин), проведені за кермом, підвищують вірогідність ожиріння на три відсотки. Якщо ж при цьому людина не проходить пішки протягом дня хоча б кілометр або два, то ті ж 30 хвилин збільшують його шанси погладшати вже на 7 відсотків. Так що не їздьте на машині в магазин через дорогу або в сусідній квартал.

ПАМ'ЯТКА

Не можна приймати перед поїздкою:

амітриптилін, анаприлін, атропін, барбітал, галоперидол, гексенал, діазепам, димедрол, імізін, іпразіт, кодеїн (великі дози), клофелін, мажептил, меллерін, меридил, морфін, миш'як і його похідні, неупептіл, новокаїн, ноксирон, первитин, пілокарпін , піпольфен, пірідрол, пропазин, пропаронол, радедорм, раунатин, реланіум, седуксен, скополамін, сонапакс, таперазін, тизерцин, тіопентал, триптизол, тріфтазін, фенамін і його похідні, феназепам, фенатін, фенілбарбітал, френолон, хлорацезін, хлорпротексен, еленіум, ергометрин, ерготал, ерготамін, етамінал, еуноктін, ефедрин, циклодол!

11.01.2012



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250