Citroen планує посилити позиції в Україні
У 2012 році компанія Citroen планує зберегти позитивну динаміку зростання і збільшити свою присутність на українському автомобільному ринку до 1,58%. Про це заявив сьогодні на спеціальній прес-конференції генеральний директор «Citroen України» Лоїк Сібрак.
Головним знаряддям французької марки в боротьбі за українського покупця, крім іншого, стане запуск нової лінійки DS. У квітні планується старт продажів 5-дверного купе DS4, у травні очікується дебют люксового DS5, а ближче до літа в салонах дилерів з'явиться і DS3 в нових комплектаціях. Ще однією прем'єрою стане C4 Aircross - компактний кросовер. Він буде доступний як з переднім, так і з повним приводом, а також з механічною КПП і варіатором.
Що стосується відновлення нинішніх моделей, то в Citroen, проаналізувавши ринок, прийшли до висновку, що з кожним роком українці купують все більше автомобілів з дизельними двигунами. Саме тому в 2012-му компанія запропонує вітчизняним автомобілістам добре відомі моделі, але оснащені дизельними двигунами HDi. Абсолютно точно їх отримають C4, C5, Nemo, Berlingo, Jumpy і Jumper, однак розглядається можливість поставок і інших моделей з дизельними моторами. Крім того, буде доступна версія Citroen C4 e-HDi з мікро-гібридною технологією і роботизованою КПП. Оснастять «роботом» і C3 Picasso, що за прогнозами має суттєво збільшити продажі моделі. Ціна на C3 Picasso з РКПП стартує з позначки $ 19 660.
Ще три моделі Citroen в 2012 році будуть піддані фейсліфтінгу. Вже в березні почнуться продажі оновленого малюка C1, влітку в Україну приїде посвіжіло сімейство Berlingo, а восени настане черга змінюватися і моделі C5.
Другим пунктом стратегічного плану розвитку Citroen в Україны значиться розширення дилерської мережі. У 2011 році почали роботу сім нових дилерів, а до кінця 2012-го планується довести їх загальне число в нашій країні до 30. У планах компанії відкриття нових центрів у Харкові, Донецьку, Дніпропетровську, Чернігові, Ужгороді, Вінниці та інших містах.
У боротьбі за лояльність клієнтів Citroen активно працює над новими програмами, які повинні зацікавити як нових, так і нинішніх власників автомобілів французької марки. Одна з таких програм - Citroen Essential Drive. Вона являє собою послугу, аналогічну додатковій гарантії. Іншими словами, за окрему плату стандартну дворічну гарантію можна продовжити на строк до двох років, але зробити це можна не пізніше, ніж через півтора року з дня покупки автомобіля. Обмеження по пробігу до 100 000 км, при цьому, залишається незмінним.
Підводячи підсумки 2011 року, Лоїк Сібрак зазначив незмінно позитивну динаміку зростання продажів Citroen в Україні. Так, якщо в 2010 році було реалізовано лише 800 автомобілів французької марки, то в минулому - майже 2600, що навіть більше, ніж у докризовому 2008-му, коли було продано близько 2300 машин. Цікаво також, що в 2011 році 21% автомобілів Citroen були продані в кредит.
31.01.2012
Останні події в автосвіті