Види присадок для двигуна

присадки для двигателяБагато водіїв намагаються поліпшити свій автомобіль і шукають способи це зробити якимись простими методами. Спеціально для цієї категорії автолюбителів шахраї продають "чудо-засоби". «Якщо його залити у двигун, за словами продавців, старий автомобіль буде "літати як новенький", - кажуть продавці. Коштує таке задоволення відносно недорого - від 100 до 500 грн. Для порівняння, капремонт мотора обійдеться в $ 600-2000.

Дешевизна багатьох автомобілістів не бентежить і вони з ентузіазмом несуть шахраям гроші. Та й як тут не повірити, якщо на очах здивованої публіки із двигуна зливають мастило, а він продовжує працювати - такий трюк часто демонструють на виставках. Різні присадки, якщо судити з реклами, знижують витрату аж на 30-40% і рятують двигун від необхідності ремонту.

Насправді. За словами опитаних фахівців, розібратися на ринку автохімії "хто є хто" складно. Справа в тому, що частина продаваних присадок дійсно приносять двигуну користь, але основна маса - звичайне обдурювання.

Реметаллізатори. Це - склади, в яких у нейтральному носії, повністю розчинному в маслі, містяться з'єднання або іони м'яких металів. Потрапляючи в зону тертя, ці сполуки заповнюють мікронерівності і створюють плакуючий шар, що відновлює поверхню.

Заміна масла швидко зводить до нуля ефект від початкової обробки реметаллізатором. Більш того, навіть короткочасна відсутність препарату в масляній системі приводить до стирання захисного шару з поверхні циліндрів поршневими кільцями, особливо в пускових режимах. Тому нерідко спостерігаються випадки заклинювання двигуна після обробки такими препаратами.

Тефлономіські препарати. Тефлон - гарний антифрикційний і антипригарний матеріал, що ефективно працює практично відразу після потрапляння в зону тертя. Однак добре відома і нестійкість тефлонових покриттів. Тому, зокрема, сумнівні твердження деяких фірм, начебто однократна обробка двигуна препаратом цієї групи забезпечує тривалість дії антифрикційного шару на 1 млн. миль пробігу.

Для ефективної роботи присадки потрібна її постійна присутність у мастилі. Крім того, тефлон - відмінний теплоізолятор. Наявність тефлонового шару на стінках камери згоряння веде до істотного зростання температур газу в циліндрі: спостерігається практично дворазове зростання виходу окислів азоту в відпрацьованих газах. Опитані фахівці відзначають навіть випадки, коли тривале використання тефлонових препаратів приводило до закоксування поршневих кілець і, як наслідок, перегріву поршнів і виходу силового агрегату з ладу.

Полімерні антифрикційні препарати (модифікатори тертя). Ці препарати створювалися фахівцями обороннї промисловості і спочатку мали вузьке призначення - забезпечити короткочасне збереження рухливості бойової техніки у випадку серйозного пошкодження масляної системи.

При використанні даних препаратів прийомний грибок масляного насоса і масляні канали «заростають» полімером, перерізи каналів зменшуються - це приводить до зростання тиску (знижує витрату палива, збільшує потужність), але побічним ефектом є передчасне зношування підшипників двигуна. А це лікується тільки капремонтом.

Ремонтно-відновлювальні склади (РВС). Їх дія базується на унікальних властивостях порошку серпантівіта. При терті серпантівіт розкладається з виділенням великої кількості теплової енергії, під впливом якої відбувається розігрів металу, впровадження в його структуру мікрочастинок мінералу та утворення композитної металокерамічної структури (метал-мінерал), що володіє дуже високою твердістю і зносостійкістю.

Застосування РВС у двигунах зустрічається із серйозною проблемою: агрегат, оброблений мінералами, втрачає температурну стабільність. У результаті двигун зазнає ризику перегріву. Крім того, в процесі припрацювання двигуна із РВС через різко зрослі температури циліндра значно збільшується витрата мастила і часто відпускаються поршневі кільця. Крім того, розробники РВС не вирішили проблему того, що в моторі працюють пари тертя з різними механічними властивостями - на багатьох двигунах відбувається абразивний знос окремих вузлів.

Корисна порада. За словами директора СТО «КіевСкан» Андрія Даллакяна, ніяких додаткових присадок у двигун лити не потрібно - склад якісного моторного масла досить універсальний. «Якщо двигун погано працює, то допоможе тільки моторист", - відзначає експерт. При цьому він додає, що після обробки мотора присадками ціна ремонту може вирости на 20-30%.

АНЕКДОТ В ТЕМУ. «Я додав у моторне масло модифікатор тертя, що дало мені 25% економії палива. Реметаллізатор дав 30%, кондиціонер металу - стільки ж, по 28% додали геомодіфікатор і тефлонова присадка ... І тепер через кожні 30 км мені доводиться зупинятися відливати бензин з бака».

23.02.2012



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250