Поради автомобілістам: як промити радіатор до весни

как промыть радиаторВесняна погода наближається повільно, але впевнено. І вашому автомобілю просто необхідний ковток "свіжого повітря" після брудної зими.

Скупчення бруду, світа іржі негативно впливають не тільки на ваш двигун - система опалення також може постраждати від цього. А вона, між іншим, захищає авто від перегріву і змушує сам двигун працювати в межах температурних норм. Тому дуже важливо регулярно промивати радіатор в машині. На щастя, робити це не потрібно так часто, як міняти масло - досить рази за два роки.

1. Вичистіть радіатор. Для початку підніміть і закріпіть капот. Потім за допомогою нейлонової щітки і мильної води відскребіть у напрямку кріплень бруд з решітки радіатора. Якщо на вулиці вже розпогодилося, то не полінуйтеся використовувати шланг для більш делікатного очищення.

2. Поставте дренажну каструлю. Знайдіть відповідну тару невеликого розміру, щоб вона помістилася під машиною, і поставте її під вентиль радіатора.

3. Перевірте кришку радіатора. Кришка радіатора тримає «охолоджувач» всередині, щоб захищати двигун від перегріву. Тиск варіюється в залежності від типу двигуна, а показник тиску написаний на самій кришці. Кришка радіатора складається з пружинного кільця, прикріпленого між плоскою металевою верхівкою і маленьким гумовим кріпленням знизу. Напруга між пружиною і гумовим кріпленням - це якраз те, що допомагає кришці зберігати тиск. Так що якщо її легко стиснути, значить, пора її замінити. Ще одна ознака того, що кришка зносилася.

4. Перевірте радіаторні затиски і шланги. Існує 2 шланга: один розташований на кришці радіатора - він виводить гарячу рідину з двигуна, другий же знаходиться знизу - він підводить холодну рідину до мотора. Щоб замінити шланги, радіатор повинен бути висушений, так що перевірте їх перед тим, як приступити до роботи.

Якщо ви помітите, що на шлангах є тріщини або протечки, або затиски покрилися іржею, ви можете замінити їх перед наповненням радіатора. М'яка консистенція говорить про те, що вам потрібні нові шланги, і якщо ви помітите це тільки в одному, краще відразу замінити обидва.

5. Видаліть залишки старої рідини. Відверніть в рукавичках радіаторний вентиль і дайте рідині витекти в каструлю, поставлену під машину. Коли вся рідина витече, закрийте вентиль і помістіть всі відходи в контейнер, який ви приготували заздалегідь. Потім поставте каструлю назад під вентиль радіатора.

6. Промийте радіатор. Цей процес - найпростіший, оскільки достатньо взяти шланг, спрямувати струмінь в радіатор і дати йому наповнитися. Потім відкрийте вентиль, і дайте воді повністю витекти в каструлю. Повторюйте ці дії, поки вода не стане чистою.

7. Добавте охолоджуючу рідину. Ідеальна охолоджуюча суміш складається наполовину з антифризу, а наполовину з води. Ви можете змішати компоненти заздалегідь у чистому контейнері або налити відразу в радіатор. Також як варіант - можна використовувати готову охолоджуючу рідину.

8. Відкачування повітря з системи охолодження. Необхідно відкачати повітряні пробки, які можуть утворитися в системі опалення/охолодження. Заведіть двигун з відкритою кришкою радіатора (щоб уникнути підвищеного тиску) і дайте йому попрацювати приблизно 15 хвилин. Потім увімкніть обігрівач на максимум. Ці дії змусять охолоджувач циркулювати, а повітря - зникнути. Коли повітряні пробки будуть прибрані, місце, яке вони займали, звільниться під невелику кількість охолоджуючої рідини, яке ви зможете додати.

Перевірте будь які витоки або бризки з-під вентиля, викиньте ганчірки і спожиту каструлю. Тепер ви готові їхати.

29.02.2012



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250