В Україні стартував продаж нового покоління BMW 3-серії
У Києві пройшла масштабна презентація нової BMW 3-серії, яка нарешті дісталася до українського ринку. Виведення на ринок нової «троячки» пройшов під девізом: «На старт. Увага. Драйв! », що повністю відповідає характеру нової 3-ї серії.
Габарити нового BMW 3 серії значно зросли: ширина колії додала 37 мм спереду і 47 мм ззаду, довжина кузова - 93 мм, колісна база - 50 мм. Простір салону також збільшився, особливо для пасажирів ззаду. Незважаючи на збільшені розміри «трійка» стала на 40 кг легше попередниці.
Поки на вибір будуть пропонуватися три потужні силові агрегати. Це оптимізований 2-літровий дизельний агрегат, 6-циліндровий бензиновий двигун і новий 4-циліндровий турбодвигун останнього покоління BMW 328i.
У новій BMW 3-серії концерн вперше серед виробників преміум-сегмента середнього класу пропонує 8-ступінчасту автоматичну коробку передач. Вперше для BMW 3-серії пропонується відразу три дизайн-лінії: Sport Line, Luxury Line і Modern Line.
Найдоступніша BMW 320d, яка комплектується 2-літровим 4-циліндровим дизельним силовим агрегатом з системою безпосереднього вприскування палива Common-Rail і турбонагнітачем із змінною геометрією впуску обійдеться в 35750 євро.
Але навіть початкова версія в новому поколінні BMW 3-серії - це вже відмінний драйв: максимальна потужність 135 кВт/184 к.с., максимальний крутний момент 380 Нм при 1750 об/хв. Розгін з місця до 100 км/год - 7,5 с. Середня витрата палива складає всього 4,5 літра на 100 км. Саме з цієї версії починаються українські продажу.
Бензинові версії BMW 3-серії подарують 245 і 306 кінських сил відповідно, що в комбінації з відмінним шасі дозволить відчути непередавані відчуття від їзди. Реклама BMW 3-серії так прямо і обіцяє: мурашки по шкірі. Достатньо буде сказати, що розгін до «сотні» займе 5,9 с і 5,5 с відповідно. Але нова 3-серія - це не тільки міць моторів і розгін. Адаптивна підвіска Adaptive M дозволяє поліпшити динамічні характеристики водіння нової моделі BMW 3-ї серії і скористатися ними в повній мірі без будь-якого утиску для комфорту водіння.
Завдяки зниженню кліренсу на десять міліметрів і електронне управління амортизаторами вдалося домогтися підвищення маневреності автомобіля. Крім того, водій може самостійно змінювати настройки підвіски в залежності від своїх уподобань, переходячи на більш спортивний або більш комфортний стиль водіння за допомогою системи управління режимами водіння.
Додамо до цього бездоганні матеріали і безліч розважальних систем. У новій BMW 3-серії вже є постійний доступ в інтернет, можливість управління системами за допомогою iPhone, відмінна графіка навігації та інформаційних систем.
BMW 3-серії традиційно залишається еталоном у своєму класі і одним з найсильніших гравців на ринку. До кінця року планується продати на українському ринку близько 300 автомобілів.
02.03.2012
Останні події в автосвіті