Як прикурити від машини?
Акумулятор розряджається завжди не часно, вам потрібно терміново їхати, а машина не заводиться ... Що ж можна зробити в даній ситуації? Завзяті автолюбителі кажуть в такому випадку - потрібно «прикурити» від іншого авто. Розглянемо по докладніше як це правильно зробити, до того ж без шкоди своєму здоров'ю та здоров'ю автомобілів.
Спочатку потрібно під'їхати до автомобілю якомога ближче, капот до капота, потрібно щоб дроти могли дотягнутися від одного акумулятора до іншого. При цьому врахуйте, дві машина не повинні торкатися одна одну. Заглушити двигун і вимкніть всі споживачі електроенергії на обох транспортних засобах. Відкрийте капоти і надійно зафіксуйте їх в цьому положенні.
Тепер переходимо безпосередньо до процесу прикурювання: спершу з'єднуємо плюсові клеми. Насамперед закріпіть провід на плюсовій клеми розрядженого акумулятора, а потім на плюсовій зарядженого. Зазвичай такі клеми мають червоний колір.
Далі підключаємо другий дріт до мінуса зарядженого акумулятора, а інший кінець до "маси" розрядженого авто, це може бути спеціальний штир або будь-яка, не пофарбована деталь двигуна, але вона повинна бути максимально віддалена від самої батареї і всіх паливних шлангів. Не лякайтеся, в момент контакту буде сильна іскра.
Після виконання всіх під'єднання запустіть двигун справного автомобіля і дайте йому попрацювати хоча б 5-10 хвилин. За цей час відбудеться зарядка «дохлого» акумулятора першої машини. По закінченню вищевказаного часу запускаємо двигун тієї машини, яку щойно зарядили і також даємо попрацювати їм разом не менше 2-3 хвилин.
Тепер зніміть проводи в зворотній послідовності, спершу мінусовий, потім плюсовий. У момент від'єднання рекомендується включити енергоспоживаючі прилади автомобіля (наприклад обігрів заднього скла або вентилятор обдування радіатора), це допоможе знизити пікову напругу в момент завершення. Увага! Не вмикайте для цього фари автомобіля, сильний стрибок струму може викликати перегорання ламп в них.
Зверніть увагу:
Якщо акумулятор розрядився на авто з електронною системою управління уприскуванням палива, то щоб уникнути заподіяння шкоди електриці і датчикам управління потрібно заглушити автомобіль донора, але в такому випадку врахуйте, що підвищується ризик повністю «спустошити» акумулятор вашого помічника.
Для «прикурювання» вибирайте товсті дроти, з надійною і головне - м'якою ізоляцією, щоб матеріал не вкляк і не розкришився на морозі (наприклад - силіконова ізоляція), жителі північних міст зрозуміють. Провід повинен бути з мідним перетином, з оптимальною площею в 60-70 кв.мм (діаметр 9-9,5 мм).
Місця з'єднання затискачів і самих проводів обов'язково повинні бути надійно пропаяні, не покладайтеся на простий обтиск. А на самих затискачах (в народі - крокодилах) також бажано присутність ізолюючого покриття + гострі зуби для надійного контакту. Вибирайте оптимальну довжину проводу, чим коротше буде провід, тим менше у нього опір, оптимальна довжина не більше двох метрів.
10.03.2012
Останні події в автосвіті