В Україні презентували спорткар Nissan GT-R
У нашій країні гордість Ніссана буде коштувати 140 000 (Premium Edition) та 142 000 доларів (версія Black Edition). Під капотом - бітурбомотор об'ємом 3,8 л потужністю 550 сил і 632 Н•м. Крім форсованого двигуна нова модель Nissan GT-R також вперше отримала асиметричні настройки підвіски. Вони будуть різні для купе з правим і лівим розташуванням керма. Нові настройки допоможуть поліпшити керованість, зменшивши вплив ваги водія і маси рульової колонки на поведінку машини. Суть полягає в більш жорсткій лівій пружині спереду і нахилених на противагу водієві важелях підвіски ззаду: ліве колесо разом з амортизаційною стійкою трохи зміщено на стиск, а праве - на відбій. Це все стосується праворульного купе, а у двухдверці з лівим кермом підвіска симетрична: через те що карданний вал проходить справа, різниця у навантаженні на передні колеса тут всього 15 кг, у той час як у «ліворуких» автомобілів вона становить аж 50 кг.
Оновлений двигун Nissan GT-R працює більш ефективно, витрата палива на 100 км складає не 12, а 11,8 л. При цьому значно зросла потужність (з 390 до 404 кВт (550 к.с.) при 6400 об/хв) і крутний момент (з 612 до 632 Нм в діапазоні 3200 - 5800 об/хв).
Відгук двигуна і крутний момент в діапазоні низьких і середніх оборотів, а також потужність при високих оборотах були значно поліпшені завдяки:
- Збільшенню ефективності впускної системи.
- Зниженню опору на впуску за рахунок впускних колекторів зі спеціального пластика, закріплених на кожній голівці блоку циліндрів.
- Поліпшенню системи контролю за токсичністю відпрацьованих газів.
- Зменшенню опору на випуску, зниженню загальної маси системи, завдяки застосуванню більш компактного каталітичного нейтралізатора.
- Поліпшенню охолодження випускних клапанів за рахунок нової конструкції з натрієвим наповненням, а також оптимізації управління фазами газорозподілу, складом паливоповітряної суміші і моментом випередження запалювання.
В оновленому Nissan GT-R відчуття при перемиканні передач стали значно краще, завдяки більш жорсткій конструкції вилок включення передач і посиленим підшипників первинного вала. Ці зміни також вплинули на зниження рівня шуму. Трансмісійне масло R35 COMPETITION Type 2189E (75W140), спочатку розроблене для застосування в автогонках, тепер використовується в дифференціалах всіх модифікацій Nissan GT-R.
30.05.2012
Останні події в автосвіті