Автобус "Богдан-А70522" отримав гібридний привід

Новинка являє собою 12-метрову пасажирську машину, оснащену гібридним дизель-електричним приводом послідовної дії. Силова установка автобуса була розроблена фахівцями російського електротехнічного концерну "Руселпром". Вона включає дизельний двигун Cummins ISB 6,7 E 5350H (Євро-5) потужністю 230 к.с., електрогенератор, блок супер-конденсаторів фірми Maxwell сумарною місткістю 63 Фарад і тяговий асинхронний електродвигун потужністю 120кВт.
богдан-а70522У конструкції гібридного приводу передбачена можливість рекуперації енергії гальмування і подальше накопичення її в конденсаторах для наступних прискорень. За рахунок цього автобус Богдан-А70522 може витрачати на 35-40% палива менше, в порівнянні з аналогічною моделлю з традиційним ДВС. Перші тести показали, що витрата палива в міському циклі коливається від 29 до 33 літрів на 100 км пробігу.

Пасажиромісткість гібридної машини становить 100 чоловік, включаючи 30 місць для сидіння. Інноваційний "Богдан" зараз проходить сертифікацію в Україні та в Росії, пізніше, можливо вже цього року, буде розпочато його серійне виробництво. Хоча ціна автобуса висока (перевищує 200 тис євро), але на думку фахівців установка російського суперконденсатора замість американського дозволить істотно знизити вартість машини, що допоможе окупити її за кілька років.

07.06.2012



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250