Як обманюють на заправках

азсСпосіб перший. "Розбодяжити".

Перше, на що ми з вами звикли нарікати - погана якість бензину. Мовляв, розбавляють, як Василь Алібабаевич у відомому фільмі. Так ось, виявляється, АЗС це стосується найменше. Сьогодні розбавляти бензин на заправці - моветон. Занадто складно. Але це не означає, що його не розбавляють. Тільки роблять це не заправники - на АЗС він уже надходить такий. Сюди прикладають руку перевізники, яким нічого не варто злити з цистерни літрів сто 95-го і "відшкодувати" його 76-м.

Але найчастіше такими процедурами грішать постачальники. АЗС, ясна річ, бензин отримують не прямо з нафтопереробного заводу, а зі складів посередників. І якість бензину безпосередньо залежить від їх жадібності. Там же можуть і розбавити, і долити.

Нерідко заповзятливі комерсанти поводяться ще нахабніше: закуповують звичайний бензин А-76, а потім підвищують його октанове число присадками. І все - отримуйте, дорогі автомобілісти, найчистіше 95-й.

Особливо просунуті в технічній частині підприємці женуть бензин або дизпаливо самостійно. Для цього потрібно лише врізатися в нафтопровід і встановити дешевеньке нафтопереробне обладнання. Чи варто говорити про якість такого палива?

Але огидна якість бензину - тільки половина наших з вами втрат.

Спосіб другий. "Недолити".

Хто ще думає, що автоматизовані заправні станції гарантують чесність, той гірко помиляється. Чим складніше "мізки", тим, як виявилося, їх простіше "вправити".

І "вправляють" їх, прямо скажемо, на вищому рівні. Тут все для зручності. Тепер немає потреби накручувати лічильник або майстерно маніпулювати пістолетом. Практично кожна колонка обладнана своєрідним "дозатором недоливу". Регулюється процес прямо з пульта оператора (адже XXI століття). А щоб не попастися, якщо людина набирає бензин в тару, цей пристрій обладнано вимикачем.

І якщо вас при оплаті касир-оператор запитує: "В каністру будете брати чи в бак?" - Це для того, щоб розуміти, в якому становищі залишити тумблер.

Обсяги ж недоливу залежать лише від жадібності менеджера поточної зміни і можуть становити від п'яти до тридцяти відсотків.

А між тим, в кінці зміни залишається близько 500-600 літрів необлікованого палива. Куди ж дівається весь цей "зекономлений" бензин?

Продається!

А для того щоб реалізувати його, не викликавши підозр, є ще один вимикач. З його допомогою розмикається ланцюг, що з'єднує заправний апарат з касовим вузлом. Апаратура включає подачу палива, лічильник показує витрату і вартість - все чин чином. От тільки по касі цей продаж не проходить.

24.07.2012



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250