Як автодилери "розводять" українських водіїв

Те, що гарантія обмовляється купою додаткових умов, прописаних у договорі дрібним шрифтом, вже, напевно, більшість покупців засвоїло, проте особливий шик для сучасних продавців - впарити товар з вадою, а потім, незважаючи на обіцянки, зафіксовані в умовах гарантії, не ремонтувати його ні під яким виглядом. Як це може бути?
Как автодилеры "разводят" украинских водителейСпосіб перший. Затягування термінів ремонту

Всім відомо, що в ремонті авто може бути не більше двох тижнів. Цей термін і сам по собі чималий, особливо для покупця, вимушеного не просто ходити пішки, але і виплачувати при цьому взяті в кредит солідні суми. Страждання автовласника мало цікавлять дилера. Термін ремонту може бути розтягнутий їм практично необмежено при відсутності запасних частин. Не важливо, що на авторинку таких деталей греблю гати. Поки пошлють запит виробнику, поки надішлють деталь. І найцікавіше: хто цей процес контролює?

Далеко не всі можуть витримати місяці простою, іноді "щасливий володар" нового автомобіля плює на все, купує запчастину на стороні і позбавляється подальшої гарантії.

Спосіб другий. Ремонт без документів

Кожне надходження автомобіля в ремонт має бути оформлене актом прийому-передачі, а кожен ремонт - замовленням-нарядом. Але на фірмових СТО робити цього не люблять, мотивуючи свої дії нібито якимось особливим статусом гарантійного ремонту.

Власники авто слухняно мотають локшину на вуха, і навіть бувають задоволені, якщо ремонт не займає багато часу. Прозріння настає після 5-го (10-го, 20-го) візиту з одного й того ж приводу. На питання: "Скільки можна, хлопці? Чи не пора повернути мені грошики і забрати свій непотріб?" лунає безневинна відповідь: "Які грошики? Адже ви до нас в перший раз звернулися!".

Спосіб третій. Заперечення очевидного

Це коли дефект є, але фахівці фірмового сервісу його не бачать. А якщо не побачити неможливо, то звинувачують у дефекті самого водія або якісь треті сили. Наприклад, з приводу недоліків лакофарбового покриття стверджують, що це наслідок ударів камінчиками на дорозі.

До речі, корозія фарби - найпоширеніша причина скарг. З усіх "отфутболенних" шукачів правди з такою бідою знайома приблизно половина. З цього приводу можна порекомендувати, не рахуючись з витратами, відразу ж звертатися до незалежних експертів.

Спосіб четвертий. "Шукай вітру в полі"

Стати продавцем автомобілів досить легко, були б кошти і бажання. Ось його-то якраз, бажання працювати всерйоз і надовго, часто не вистачає. Новоспечений дилер продає партію автомобілів що дісталися йому з нагоди, після чого заявляє про самоліквідацію. До кого тепер звертатися по гарантії? До виробника? Напевно і таке трапляється, але частіше про гарантії просто забувають.

29.08.2012



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250