Subaru Impreza офіційно вивели на український ринок

Вчора українським журналістам було представлено нове покоління седана Subaru Impreza. І хоча світова прем'єра автомобіля відбулася ще в минулому році, першою на нашому ринку дебютувала версія XV, оскільки такий тип кузова зараз більш затребуваний ринком. Але й залишатися осторонь від нової моделі в лінійці Subaru теж було ніяк не можна. Тим більше, що оновився автомобіль не тільки зовні, але і з технічної точки зору.
Subaru ImprezaНове покоління сімейства Impreza за габаритами залишилося без змін, зате додало в розмірах колісної бази (+25 мм), практично досягнувши габаритів минулого генерації Legacy. Така "добавка" пішла на користь салону, який тепер красується вражаючим простором, особливо на задньому ряду сидінь. Можливо ще й тому слоганом новинки був обраний девіз "Є все і навіть більше". Представники компанії робили особливий акцент на покращений комфорт, просторий салон, а також наявність постійного повного приводу, без якого взагалі складно уявити собі автомобілі Subaru. До того ж постійний повний привід виділяє Subaru Impreza в окрему категорію, до якої не так-то просто підібрати прямих конкурентів.

Крім великого салону, для Impreza запропонували комфортну незалежну підвіску, нову лінійку моторів і навіть поліпшені можливості зовнішнього стайлінгу. До речі, для демонстрації його варіантів на презентації поставили два автомобілі, що відрізняються дизайном передньої частини. Дорожній просвіт цілком легковий - 145 мм.

Додати плюсів у скарбничку нової Impreza може і добротний інтер'єр, який однозначно є кроком вперед в порівнянні з попередником. Та й на задньому ряду дійсно привільно, буквально можна закинути ногу на ногу!
Subaru ImprezaОднак вибір комплектацій поки не великий. Власне, поки що доступна одна-єдина, CD, з атмосферним 2-літровим двигуном нової лінійки FB потужністю 150 к.с., варіатором Lineatronic і повним приводом з електронно керованною багатодисковою муфтою (постійний повний привід з пропорцією 60 на 40 на користь передніх коліс). Набір опцій вельми цікавий - тканинний салон, клімат-контроль, круїз-контроль, підрульові пелюстки КПП, магнітола на 6 динаміків з управлінням на кермі, підігрів передніх сидінь, електропривод скла і дзеркал, система стабілізації, ксенон і 16-дюймові легкосплавні диски. Що ж, хороший набір опцій, не бідний! Але варто заглянути в прайс, як оптимізм випаровується - 269400 грн. Чимала ціна для седана С-класу! Тому в представництві Subaru в Україні дивляться на ринкову ситуацію реально і до кінця року розраховують продати близько 20 нових Импрез. Причому всі автомобілі будуть в кузові седан, хетчбеки, до нас поки завозитися не будуть.

Серед конкурентів для нової Subaru Impreza називалися Volkswagen Jetta і навіть моделі Audi. При цьому акцент робиться на комфорт і повний привід. Але названа цифра продажів моделі (при загальному числі нових Subaru 1100-1200 шт. Які розраховують продати в цьому році) свідчить швидше про вивчення попиту, ніж про реальні заявки на переділ ринкової частки. Втім, у японців є причини бути обережним. Головні з них - це постійна "загроза" прийняття нових мит і неясна ситуація в майбутньому через прийдешні парламентськи виборів. А ось у США, де все спокійно, нові Subaru Impreza розходяться дуже навіть добре - вже продано понад 8 тисяч автомобілів.

05.09.2012



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250