"Subaru" отримав новий слоган
Компанія Fuli Heavy Industries, виробник автомобілів "Subaru", оголосила про запуск нового глобального слогану "Confidence in Motion" (Впевненість у русі).
Як повідомили в прес-службі "Субару Україна", слово "Confidence" (впевненість) символізує прагнення до подальшого вдосконалення технологій, завдяки яким марка завоювала довіру автомобілістів по всьому світу. "In Motion" (у русі) висловлює готовність компанії йти в ногу з часом і динамічно реагувати на постійно мінливі потреби клієнтів.
Відтепер основи, закладені в слоган "Confidence in Motion", будуть так чи інакше відображені в усіх активностях "Subaru" по всьому світу. Першою ластівкою стане концепт-кар, який "Subaru" представить на Лос-Анджелеському автосалоні 17-18 листопада 2010 року.
Нагадаємо, що попередній слоган "Think.Feel.Drive." (Думай.Відчувай.Керуй.) використовувався компанією "Subaru" протягом 7-ми років.
"Fuji Heavy Industries Ltd." (FHI): промисловий концерн, виробник автомобілів "Subaru". Крім автомобільного підрозділу FHI включає в себе авіаційний підрозділ, виробництва в області важкого машинобудування та еко-технологій.
04.11.2010
Останні події в автосвіті