Рейтинг автомобільних брендів в соцмережах України

«Не мине й п'яти років як автомобілі почнуть купувати через соціальні мережі» - заявив Марк Цукерберг, засновник соціальної мережі Facebook.

Автодилери одними з перших в Україні переймають тенденції західних колег і з кожним днем відкривається все більше автомобільних представництв в соціальних мережах Facebook, Вконтакте, Twitter.

  Деякі вже активно налагоджують канал продажів, використовуючи соціальні мережі, а багато хто ще тільки починає транслювати новинки і акції бренду в мережі. Хоча і перші, й другі не заперечують важливість соціальних мереж. Про що їм не перестають нагадувати їхні іноземні партнери.

Вашій увазі пропонується український рейтинг:

1. Mazda
Vkontakte (37010), Facebook (121)
 Перше місце займає японський бренд Mazda, який одним з перших підхопив світову тенденцію і відкрив свої представництва у всіх соціальних мережах. Створена в соціальній мережі Вконтакте група складається з майже 40 тисяч учасників (!), а Facebook налічує близько 121 абонентів. Ці показники дозволяють сміливо віддати йому перше місце в нашому рейтингу як самому представленому автомобільного бренду в соціальних мережах.

2. Peugeot
Vkontakte (1240), Facebook (1443)
Друге місце впевнено зайняв французький бренд Peugeot. Інтегрувавшись в соціальні мережі в кінці літа, Пежо привернув своїм французьким шармом симпатії багатьох користувачів соціальних мереж і стрімко продовжує набирати аудиторію, радуючи шанувальників свіжими новинами.

3. Audi
Facebook (199)
Бронзовим призером нашої гонки стає німецький Audi. Регіональний дилер «Ауді Центр Одеса Південь» вже давно зрозумів, що використовуючи Facebook можна охопити платоспроможну аудиторію любителів німецького бренду. На сторінці Audi зібрані всі новинки бренду, а регулярності поновлення новин можуть позаздрити інші учасники рейтингу.

4. MINI
Facebook (137)
На четвертій сходинці рейтингу впевнено розмістився MINI. Зібравши любителів мінімалізму, українська сторінка радує фанатів легендарного автомобіля фотографіями, відео та свіжими новинами бренду.

5. BMW
Facebook (125)
П'ятірку кращих замикає BMW в Україну, радуючи око передплатників численними мультимедійними матеріалами та надаючи учасникам сторінки можливість замовити тест-драйв.

6. Volkswagen
Facebook (110)
Шосте місце займає ще один німецький бренд - Volkwagen. Публікуючи новинки, інформацію про івенти та майбутні акції на своїй сторінці, він привернув увагу 110 передплатників.

7. Subaru
Facebook (40)
Японський автовиробник Subaru зайняв 7 місце, хоча сторінка в США одна з самих відвідуваних в Facebook.

8. Citroen
Facebook (35)
Аутсайдером рейтингу виявився французький Citroen, хоча європейська сторінка бренду є однією з самих інтерактивних серед автобрендів в Facebook. Вочевидь, українські колеги не приділили соціальним мережам належної уваги

05.11.2010



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250