Український авторинок піднімаеться вгору

У жовтні українські автомобільні оператори сумарно реалізували понад 17 тис. нових легкових автомобілів, що на 32 відсотки більше, ніж за аналогічний період 2009 року. При цьому в порівнянні з вереснем зростання ринку склало 16 відсотків.

Серед причин такої активізації авторинку аналітики називають декілька факторів, які збіглися у часі, серед них, наслідки активізації автокредитування, які банки продекларували з початком осіннього сезону, а також зростання цін на сільськогосподарську продукцію. Аграрії закінчили сезон дуже успішно та поспішили конвертувати гривні в новенькі автомобілі. З цієї причини зафіксовано зростання продажів саме в сегменті "бюджетних" автомобілів, а "ВАЗи" поставили новий посткризовий рекорд.

Третьою причиною стала коротка передвиборча кампанія яка забезпечила додатковий заробіток, для задіяної в ній частини населення, практично в кожному місті та селі. Пік фінансування якраз припав на жовтень.

Крім того, через зростання курсу євро пожвавився продаж "сірих" автомобілів, чиї ціни номіновані в доларах. Якщо ще 2-3 місяці тому економічного сенсу у придбанні авто в "сірого" дилера, в порівнянні з ціною у "офіціалів", було мало, то в жовтні, коли євро подолало позначку в 11 грн., він вже з'явився. Як результат, тільки однією "Toyota" Venza продано близько 85 штук (+63%).

Ще один психологічний фактор також зіграв на руку авторинку - це нестабільність курсу гривні. Як тільки курс долара став підбиратися до позначки 8,00 грн., Українці почали масово шукати захист від можливих потрясінь.

Відзначимо, що в сегменті Premium ажіотаж також спостерігався, але йому сприяла маркетингова політика самих операторів. Так, високі показники продемонстрував Mercedes-Benz (+62,5%), дилери якого в жовтні вийшли з акційними цінами на позашляховики. У результаті, "Mercedes-Benz" впритул наблизився до бою за звання N1 в Premium-сегменті.

 

09.11.2010



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250