Скільки гріти двигун перед початком руху?

Їзда на не прогрітому двигуні, особливо при великих навантаженнях, сприяє передчасному зносу основних його елементів. І справа не тільки в тому, що при низькій температурі рівень мастила буває недостатнім. Більшість деталей усередині мотора "притерлися" один до одного при русі на робочій температурі. Коли двигун холодний, між цими деталями зазвичай існують зазори, в результаті чого вони неправильно взаємодіють між собою. Але при досягненні заданої температури деталі розширюються і ці зазори зникають, двигун починає спрацювати стабільно.

З одного боку, виходить, що запустивши двигун, необхідно його прогріти. Але на холостих обертах тепловіддача досить низька, тобто стрілка покажчика температури буде повзти вгору дуже повільно. Якщо ви не поспішайте, можна звичайно запастися терпінням і почекати. Але ж тоді збільшується час, при якому двигун «крутитися» холодним - отже, для нього це шкідливо. Якщо після запуску ви відразу почнете рух, то нагрів відбудеться швидше через навантаження, але і це відіб'ється на моторі не кращим чином. Підсумок один - в будь-якому випадку, двигун хоч трохи, але зноситься. Процес переходу від низьких температур до високих відбувається для силового агрегату, хоч і не набагато, але згубно і в даній ситуації оптимальним було б використання передпускових підігрівачів або пристроїв підігріву охолоджуючої рідини. Така можливість є не завжди, існує і компромісний варіант - нагрівайте двигун до 40-50 C і починайте рух. При цьому їдьте дуже плавно, не застосовуючи різких прискорень та не розкручуючи колінвал до високих обертів. У результаті цього процедура прогріву відбудеться найменш «болісно».

09.12.2010



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250