П'ять тунелів під Києвом можуть допомогти з пробками
За проектом найдовшим (7 км) буде тунель, який пройде від Броварського проспекту, зокрема, від станції метро Лівобережна, до площі Перемоги. Це дозволить розвантажити рух транспорту в центральній частині міста. За наявності грошей побудувати підземний коридор можна за 20 місяців.
Ще один тунель з'єднає вулиці Фрунзе в районі пивзаводу Поділ з Чорновола, другий - електродепо Оболонь та Троєщину в районі вулиці Милославській (Північний перехід), третій - Дніпровську набережну з вулицею Богатирською та четвертий - міст Кірпи з Залізничним шосе в районі вулиці Кіквідзе (пролягатиме під ботсадом).
Щоправда, директор Інституту міста Олександр Сергієнко сумнівається, що так вдасться вирішити проблему пробок. «Щоб ці тунелі розвантажили вулиці, їх потрібно ретельно пов'язати з транспортною системою міста. Гаванський та Московський міст показали, що пробки нікуди не діваються - вони просто переміщаються на сусідні вулиці ».
Втілення ідей вимагає великих грошей. Вже з'явилися думки ввести за користування таким прискореним видом пересування плату, як це роблять за кордоном. Загальна вартість об'єктів оцінюється в 350 млн. євро. З розміром плати не визначилися, проте, за словами Сергієнка, вона не може бути більше 1-2 євро, інакше тунелем не будуть користуватися.
02.12.2010
Останні події в автосвіті