Розморожуємо "незамерзайку"
При частих змінах морозної та теплої погоди автолюбителя може підстерегти неприємність - замерзання рідини в системі омивання скла.
Можна, звичайно, заливати в бачок омивача «незамерзайку», не розбавляючи її водою зовсім. Але більшість водіїв, намагаючись заощадити, «коригують» рідину водою. Адже якщо на вулиці 8 градусів тепла, дороги мокрі, то дійсно шкода поливати скло нерозбавленою «незамерзайкой». І одного разу вранці виявляється, що знову все навпаки - бруд на дорогах не замерз та летить на скло, а рідина у омивачі - замерзла.
Зазвичай радять або їхати на мийку, щоб в теплому приміщенні система відтанула, або поставити авто на пару годин в теплий гараж.
Проте є простий спосіб відігріти систему омивача - за допомогою ковдри.
Старою ковдрою треба накрити капот двигуна таким чином, щоб були накриті і низ лобового скла, і радіаторна ришітка. Якщо є доступ до радіатора системи охолодження (у деяких сучасних машин доступ до радіатора зверху закритий пластиком), то радіатор окремо можна прикрити шматком картону - це прискорить процес.
Коли машина закутана таким чином, запускаємо двигун і прогріваємо його до моменту включення електровентилятора системи охолодження двигуна. Вентилятор заганяє потужний потік гарячого повітря під капот, розігріваючи, в тому числі і трубочки, і форсунки, і бачок омивача. Тільки треба уважно стежити за покажчиком температури, щоб не загнати стрілку в «червону зону» і не перегріти двигун. Хоча це малоймовірно - для цього треба дуже вже ретельно укутати всю передню частину машини, але зовсім виключати таку можливість не варто - система охолодження теж може мати «слабинку» яку-небудь. Як правило, двох-трьох включень вентилятора досить, і омивач починає потихеньку поливати скло. Саме час долити свіжої «незамерзайки» в бачок і гарненько побризкати на скло, щоб всі трубочки заповнилися свіжою рідиною. Все, робота зроблена. Ховаємо ковдру до наступного «несподіваного» взимку морозу.
17.12.2010
Останні події в автосвіті