Загальне про ремонт двигуна

Рано чи пізно двигун будь-якого транспортного засобу починає «барахлити».

Двигун по праву можна назвати серцем автомобіля. Якщо він буде давати збій, то транспортний засіб вийде з ладу. Як тільки ви стали помічати, що витрата палива в рази збільшився, під капотом чути незрозумілі стуки і шуми, а з глушника з'являється сизий дим, то настав час відправлятися на ремонт. Ще однією ознакою несправності вважається нестійка робота двигуна на холостому ходу.

Ремонт двигуна варто починати з оцінки ступеня зносу механізму. Наприклад, визначити, наскільки пошкоджена циліндропоршневая група можна за допомогою замірів компресії і залишкового шуму. Іноді використовують механічні способи діагностики: заміри за допомогою мотор-тестера або ендоскопа, наприклад.

Все ж головним показником зносу залишається витрата масла. Для будь-якого двигуна критичним вважається витрата одного літра масла на тисячу кілометрів. Тим не менш, далеко не кожен автомобіль доживає до цього моменту. Шуми і стуки з'являються набагато раніше. На сьогоднішній день капітальний ремонт двигуна виконують після 250 000 кілометрів пробігу, а у вітчизняних транспортних засобів цей показник складає 150 000 кілометрів. Отже, при капітальному ремонті двигуна міняти треба далеко не всі елементи. Щоб визначити, які з них пора «викидати», необхідно провести діагностику.

Тільки після цього можна відправлятися на автомобільний ринок. Зовсім не обов'язково купувати оригінальні запасні частини. Деталі - аналоги нічим не гірше, просто вони вироблені на іншому заводі. Деякі люди вважають, що рішенням проблеми буде звернення у сервіс і покупка нового двигуна. Якщо ви підете по цього шляху, то не забудьте оформити всі необхідні документи в ДАІ. На жаль, це зовсім непросто.

Мало зношені вузли двигуна рекомендують ремонтувати, а деформовані компоненти - міняти. Ви повинні розуміти, що даний вид ремонту вважається дуже складним, тому зробити роботу за один день не можна.

У більшості випадків ремонт стосується колінчастого валу і блоку циліндрів. Щоб отримати високу якість робіт, доведеться використовувати верстатне пристосування. Фахівці впевнені, що людина спочатку повинна отримати необхідні знання і тільки потім починати ремонт. Метод проб і помилок тут непридатний. Перше, що ви повинні знати - це принцип і механізм роботи двигуна. Також доведеться ознайомитися з принципом регулювання блоку циліндрів, інакше ваш автомобіль після ремонту довго не прослужить.

25.12.2010



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250