Як перевірити автоматичну коробку передач

З кожним роком автоматичні коробки передач вдосконалюються, стають більш надійними, тим не менш, залишаються однією з найбільш уразливих агрегатів автомобіля, вихід із ладу якої з часом приведе до неправильної роботи трансмісії.

АКП дуже чутливо реагує на перегрів трансмісії. Наприклад, якщо побуксувати 20-30 хв. в глибокому снігу, це може призвести до того, що коробка передач згорить. У тому числі до поломки може призвести і використання неправильно підібраного типу масла, а також масла поганої якості.

В автоматичній коробці передач встановлений магніт в масляному піддоні, до якого притягається металевий порошок. Якщо перевірити цей магніт на наявність нальоту, то вже після 150 тис. км його шар буде значним на відміну від механічної коробки передач, в якій наліт буде повністю відсутнім.

Якщо ж АКП вже перебувала в ремонті, то ймовірність того, що вона довго прослужить після нього дуже низька. Це пов'язано з тим, що АКП містить безліч точних частин, тому сама крихітна помилка призведе до несправності.

При покупці підтриманого авто необхідно ретельно перевіряти автомат на надійність, інакше дуже скоро Вас чекає дорогий ремонт.

В першу чергу слід поцікавитися, чи не потрапляв автомобіль в аварії, про умови його експлуатації, а також про ремонт автомата. Звичайно ж, якщо Ви отримаєте позитивну відповідь на це запитання, утримайтеся від покупки.

Як перевірити автомат. Спочатку слід перевірити рівень масла і його стан в автоматі. Для цього витягніть щуп трансмісії і витріть його, після чого вставте назад і знову витягніть. Таким чином, ви перевірили рівень масла. Тепер перевіряємо його стан. Витрете щуп, який Ви вже дістали білим папером, слід що залишився повинен бути прозорим і не містити сторонніх металевих частинок або ще чого-небудь підозрілого. Масло має бути червоного кольору, якщо воно нове, коричневого - при використанні його деякий час, але, ні в якому випадку воно не повинне бути чорного кольору. Також виключено, щоб у масла був запах паленого.

Як же бути, якщо в автоматі відсутній масляний щуп? У цьому випадку провести перевірку допоможе тільки тестовий заїзд. Якщо Ви помітили затримку між вибором передачі і включенням передачі - це вже перший сигнал, що автомат з дефектом. Прогрійте машину в положенні паркінг, обороти повинні впасти до 650-850 на хвилину. Ногу тримайте на гальмі, одночасно перемикаючись на Drive, має виникнути відчуття, що машину тягне вперед, перейдіть на Neutral потім Reverse. Автомат повинен включитися відразу. Ніяких поштовхів і стуків. Якщо процес затримується, коробку необхідно ремонтувати або вона зношена.

Перевірте, як перемикаються передачі. Про те, що коробка зношена, свідчить те, що перемикання супроводжується поштовхом, затримкою або ударом. Перевірте також і Overdrive.

Наявність хоча б одного з вищенаведених дефектів - вагома причина відмовитися від покупки автомобіля. Ніколи не варто нехтувати ретельним оглядом. Запам'ятайте, справна коробка передач не стукає, не шумить, не сіпається і не буксує на якій би швидкості не проходило перемикання передач, при цьому температура масла також не має особливого значення. Не слухайте запевнень про те, що все це в порядку речей. Якщо у Вас виникли підозри, відмовтеся від покупки.

26.12.2010



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250