Як дізнатися, чи зношений дверний замок автомобіля?

Може так статися, що одного разу ви вставите ключ у замок, і він не захоче провертатися, а ви запізнюєтеся на зустріч. Щоб уникнути поломок, замки краще перевіряти.

Для цього існує швидкий спосіб. Коли ключ повністю вставлений у замковий механізм, чи можете ви поворухнути ним вгору і вниз без видимого зусилля? Якщо так, то це, швидше за все, означає, що штифти в замковому циліндрі зношені і замок практично виробив свій ресурс. При цьому він, як правило, або заклинює, або стає доступним для будь-якого ключа і навіть викрутки. Щоб цього не сталося, замок найближчим часом має бути замінений, якщо ви не хочете потрапити в неприємну ситуацію. Це загальна проблема для багатьох японських і корейських машин: Mazda, Toyota, Suzuki, Isuzu, Mitsubishi і Hyundai (особливо моделі до 1990 г). Не позбавлені цього і «американці» Ford Probe. Ford Festiva, Ford Courier, а також деякі моделі GM і Chrysler.

Перевірка дверного замка і замку багажника

1. Кожен замок повинен мати заслінку, що закриває отвір для запобігання попадання пилу та бруду. Ця заслінка перебуває у підпружиненому стані, щоб відходити в бік, коли Ви вставляєте ключ, і повертатися в закрите положення, коли ключ виймається. Якщо заслінка не закривається і отвір залишається відкритим, замок дуже швидко засмітиться і прийде в непридатність. Однак якщо сам замок не пошкоджений, найчастіше можна замінити тільки заслінку, не замінюючи замок цілком, що заощадить ваші гроші.

2. Чи входить ключ у замок плавно? Чи плавно провертається ключ у замку? Якщо ні, спробуйте змастити замок мастилом WD40 або графітом. Якщо це не допомагає, значить замок швидше за все зношується.

Увага! НІКОЛИ не використовуйте машинне масло для змащення замку. Використовуйте тільки WD40 або подібне розпиляєме мастило, або графіт. НІКОЛИ не використовуйте займисту розпиляєму змазку для замку запалювання!

Перевірка замку запалювання

1. Поверніть ключ у позицію включення і спробуйте вийняти його. Якщо ключ виймається, значить замок зношений і його необхідно негайно замінити (в Америці в деяких штатах це є необхідною умовою проходження техогляду).

2. Поверніть ключ у позицію включення, щоб зняти блокування керма. Потім поверніть ключ назад в закрите положення, але не виймайте його. Поверніть кермо. Якщо кермо блокується до того, як виймуть ключ, це вже викликає побоювання. Замок блокування керма зіпсований і має бути негайно замінений.

3. Якщо ключ працює нормально, але машина не заводиться, то вірогідною причиною цього може бути проблема з електронним вмикачем запалювання, а не з замковим циліндром або ключем. На деяких автомобілях, щоб замінити електронний вимикач, необхідно замінити замок цілком, тому що він жорстко вмонтований у корпус замку. Але в більшості автомобілів вмикач запалювання може бути замінений окремо від замку.

29.12.2010



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250