Чи такий хороший електромобіль, як про нього говорять?

Необхідність електрифікації світового автопарку стала проблемою, що обговорюється на всіляких міжнародних самітах і конференціях, телепрограмах і інтерв'ю з главами провідних автокомпаній світу.

За останні роки інтерес громадськості до електромобілів зріс багаторазово в порівнянні з попередніми десятиліттями. Цілком імовірно, що такий ажіотаж навколо електромобілів спровокований штучно, щоб привернути інтерес споживачів до продукту, який ще не достатньо "дозрів" для задоволення цілей свого власника.
Низькі характеристики продуктивності електромобілів (швидкість, пробіг на одному заряді батареї, крихкий корпус) і, врешті-решт, відсутність інфраструктури як такої. Та й що стосується ціни - навіть капітальний ремонт Cубару Форестер не зрівняється за вартістю з усуненням косметичних неполадок на електромобілі. Всі ці явні недоліки і недоліки уряди західних країн активно покривають всілякими субсидіями та кредитуванням виробництва електромобілів, ведеться всесвітня пропаганда електрифікації автопарку.

Президент США заявив, що адміністрація планує наблизити кількість електромобілів на дорогах країни до 1 мільйона вже до 2015 року, а до 2040 майже повністю витіснити автомобілі на вуглеводневому паливі, скоротивши їх чисельність до 25%. Політику сполучених штатів підтримали глави європейських країн: Данії, Німеччини та інших.

Однак найбільш затятими прихильниками електромобілів можна по праву вважати японських виробників. Subaru і Mitsubishi ще в 2009 році вдалося налагодити серійне виробництво електромобілів, знову ж таки, не без допомоги держструктур. Субсидії уряду Японії дозволили знизити вартість 1-го електромобіля з 40 тисяч USD до 30 тисяч, що досить сильно підняло попит. Плюс до всього, японське уряд подбав про інфраструктуру, і на сьогоднішній день зарядити свій електромобіль можна майже на будь-який заправці. Незважаючи на чутки, які ходили навколо Subaru, щодо призупинення виробництва електромобілів, корпорація "Fuji Heavy Industries" як і раніше залишається одним з провідних виробників.

Щодо нашого вітчизняного автопарку - схоже, що ситуація не зміниться в найближчі десятиліття. Незважаючи на те, що існує певний прошарок населення, зацікавлений у придбанні електромобіля, вітчизняна інфраструктура просто не дозволить обслуговувати і навіть заряджати такий засіб пересування належним чином. Навіть сервіс Subaru не зможе запропонувати більшої частки запчастин, не кажучи вже про акумулятор. І на розвиток піде далеко не один рік, так що, мабуть, наші споживачі не скоро пересядуть на електромобілі.

31.12.2010



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250