Формула-1 в Україні: Бути чи не бути?

Новина про будівництво під Києвом гоночної траси, здатної приймати у себе в тому числі і етапи чемпіонату Ф-1, викликала справжній переполох у засобах масової інформації.

Сайти, газети, радіо-і телевізійні випуски новин наповнилися інформацією, запущеної «в життя» з легкої руки Анатолія Присяжнюка. До теми поспішили підключитися не тільки «люди з автоспорту», такі як Євген Червоненко чи Сергій Малік, але навіть і ті, хто, можливо, не знають різниці між автомобілем серії DTM і болідом Ф-1 - на бренд «Формула-1» злетілися раптом і Микола Азаров, і Борис Колесник, вирішивши навіщо щось вставити свої державні «п'ять копійок».

У результаті, на жаль, блага справа вже в самому своєму зародку виявилася оточена перекрученими даними, безглуздими коментарями і навіть негативними оцінками. Саме тому - з метою максимально роз'яснити ситуацію - офіційні особи, які стоять за проектом споруди київської траси, прийняли рішення зробити кілька важливих уточнень. Поспішаємо їх донести!

«По-перше, на даний момент зовсім не йдеться про проведення в Україні етапу чемпіонату Ф-1. У перспективі не виключено київський Гран-Прі, оскільки траса буде готуватися за вимогами категорії, яка дозволяє її використання для етапів чемпіонату Ф-1, і буде здатна приймати гонки найвищого рівня, але основна мета, яку поставили перед собою ідеологи та інвестори проекту, - зовсім не Формула-1. Основна мета - це побудова в нашій країні якісного гоночного комплексу силами професіоналів світового рівня. При цьому на даний момент на стадії завершення серйозний бізнес-план з постійного завантаженні об'єкта - впродовж 360 днів в році!

Траса «Київська Русь» - це будуть етапи найрізноманітніших гоночних серій самого різного рівня - від національних та аматорських до світових і професійних, для чого навколо основного кільця, яке може експлуатуватися в декількох конфігураціях, заплановані споруди, як мінімум, дрег-траси, траси для паралельних гонок, прокатного і професійного картодромов.

Траса «Київська Русь» - це і проведення автовиробниками різних тестів своєї продукції (Той же ЗАЗ свої авто до цих пір тестує на території заводу або на прилеглих дорогах загального користування!). Це і різні тренувальні збори, заняття шкіл підвищення водійської майстерності, шкіл екстремального водіння, картингових гуртків.

Траса «Київська Русь» - це проведення всіляких семінарів для журналістів, які бажають писати про автоспорт, знімати фотографії, готувати телевізійні фільми і програми.

Траса «Київська Русь» - це підготовка висококваліфікованого медичного персоналу, включаючи медиків МНС-ників.

Крім того, траса «Київська Русь» - це дві тисячі робочих місць протягом двох років, поки йтиме будівництво, а також не на багато менше робочих місць для експлуатації траси, це інвестиційна привабливість регіону, в якому вигідно буде будувати готелі, заправки, підприємства харчування, це, нарешті, туристична привабливість регіону.

А ще, траса «Київська Русь» - це алея відомих автоспортсменів Україні, музей гоночної техніки, одним словом - це чудова можливість познайомити людей з історією і традиціями автомобільного спорту нашої країни!

По-друге, що вкрай важливо розуміти, ніхто і ніколи ні в Азарова, ні у Колеснікова, у жодного іншого державного мужа не просив знайти гроші в бюджеті! Так що їхні розмови про те, що грошей на трасу у казні немає, абсолютно не актуальні і навіть зайві! Всі описані плани будуть реалізовані без жодної копійки державних грошей - виключно на кошти іноземних інвесторів! І це буде не безглузда і невідомо як потрапивша в пресу сума в 1 мільярд доларів - мова йде приблизно про 150 мільйонів.

Єдине прохання, з якою учасники проекту готові звертатися до влади країни, це прохання гарантувати виключення ймовірності змін правил гри, гарантувати, що всі інвестиції будуть застраховані від можливих посягань.

І, нарешті, по-третє, що, на жаль, не ясно - це позиція автомобільної влади в країні. Коли президент Автомобільної Федерації України виступає проти спорудження гоночної траси, спираючись на якісь вигадані вимоги про «40 хвилинах їзди від аеропорту» - це, як мінімум, дивно.

Невже президент ФАУ проти підвищення автомобільного рівня країни? Якщо у Євгена Червоненка є свої види на будівництво гоночної траси або на розширення можливостей траси під Еваторіей, то це тільки добре! Адже дві траси, краще, ніж одна, або взагалі жодної ...».

04.01.2011



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250