Українці помчать по швидкісних автобанах

На думку віце-прем'єр-міністра Бориса Колесникова, завдяки акцизу на паливо в Україні з'являться справжні державні швидкісні дороги.

За його словами, «є дві моделі розвитку доріг - північноєвропейська (діє в Німеччині, Скандинавії та Швейцарії), при якій плата за дороги закладена в акцизі на паливо, і південноєвропейська (в Італії, Франції, Іспанії), де дороги платні».

«Але в Україні немає ринку платних доріг! Угорщина пішла на концесію - це коли укладається договір на прохід 1000 автомобілів за певний проміжок часу; якщо пройшло 900 - держава доплачує концесіонерам, якщо минуло 1100 - вони отримують преміальні. Так от, в Угорщині, де рівень доходів вищий, ніж у нас, дороги все одно збиткові », - додав Колесніков.

«Найголовніше - трансукраїнська магістраль від Краковця до Успенки, це 1400 км. Частина її - траса Київ-Чоп вже є. Взагалі ми хочемо, щоб це була єдина траса - від Берліна до Ростова. До Краковця вона побудована, від Краковця до Львова 80 км ми побудуємо за півтора року. Потрібно повністю модернізувати дільницю Київ-Житомир. Нарешті, треба побудувати нову Трансдніпровську магістраль по правому березі Дніпра - Київ-Канів-Черкаси-Дніпродзержинськ-Дніпропетровськ з переходом Дніпра у Дніпропетровську-Донецьк-Успенка-Ростов-на-Дону. Інший проект - траса Москва-Сімферополь. Та її частина, яку минулий уряд видавало як свою - від Харкова до Дніпропетровська - була побудована ще в 90-ті. Просто попереднє уряд покрив бетонну дорогу асфальтом. Але, так чи інакше, ця ділянка траси вже є. Тепер потрібно продовжити - Запоріжжя-Мелітополь-Джанкой, і траса Москва-Сімферополь буде повністю швидкісною », - сказав віце-прем'єр.

За його словами, ці плани будуть реалізовані «за 5-7 років». «При рівні бюджетних надходжень, запланованих на 2011 рік, ви Україні просто не впізнаєте», - заявив Колесніков.

04.01.2011



рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250