Данина пам'яті людині, що посадив Союз на автомобіль

У Москві відкрили меморіальну дошку Віктору Полякову - першому директору «АвтоВАЗу» (1966-1975 рр..), Міністру автомобільної промисловості СРСР (1975-1986 рр.)..

Будинок № 6 у провулку Хользунова, де жив Герой Соціалістичної Праці Віктор Миколайович Поляков, тепер відзначений пам'ятним знаком. У церемонії брали участь представників столичних і федеральних органів влади Росії, фахівці автомобільної галузі, керівники ВАТ «АВТОВАЗ», ветерани заводу.

Так громадськість колишнього СРСР віддала данину пам'яті людині, що відкрив нову епоху в автомобільній історії Вітчизни - в тому числі і України. Віктор Миколайович Поляков (1915 - 2004 рр..) Стояв біля витоків найбільшого в Європі автомобільного підприємства - Волзького автомобільного заводу в Тольятті.

Багато в чому саме завдяки Віктору Полякову Волзький автомобільний став самим передовим підприємством на території однієї шостої частини суші. За його безпосередньої участі завод перейняв самі передові світові технології свого часу, організована власна система контролю якості, вибраний і доопрацьований прототип - Fiat 124, налагоджено масове виробництво якісних автомобілів для широких верств населення. Представники тольяттинскої «класики», створеної в період директорства В. Полякова (1966 - 1975 рр..), До цих пір на конвеєрі і знаходять свого покупця, і Україні залишається одним із пріоритетних ринків для реалізації ВАЗів різних родин.

Шлях до вершин вітчизняного автопрому В.М. Поляков почав слюсарем автобази в далекому 1932 році, потім працював інженером, воював у діючій армії в період Великої Вітчизняної війни. На Московському заводі малолітражних автомобілів (МЗМА, пізніше АЗЛК) Віктор Поляков пройшов кар'єрний шлях від інженера-випробувача до директора заводу, потім став заступником міністра автомобільної промисловості СРСР, а в 1966 році призначений генеральним директором споруджуваного Волзького автомобільного заводу. У період 1975 - 1986 рр.. В. Н. Поляков - міністр автомобільної промисловості СРСР, потім він працював на посадах експерта Центрального науково-дослідного автомобільного і автомоторного інституту (НАМИ), в керівництві Московської дирекції ВАТ «АвтоВАЗ», в аналітичному центрі ВАТ «АвтоВАЗ».

05.01.2011

<< Вчені визнали кабріолети шкідливими для здоров'я  |  В Абу-Дабі в зонах з обмеженням швидкості покладуть червоний асфальт >>


рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250