Електромобілі зможуть використовувати індуктивну зарядку
Малий запас ходу електромобілів продовжує турбувати розробників електрокарів.
У зв'язку з цим безліч інститутів і компаній працює над адаптацією до життєвих реалій так званої індуктивної зарядки. Принцип її роботи полягає в тому, що в дорожнє полотно монтують електричний пристрій, що виконує функцію первинної котушки трансформатора, а в днище електромобіля буде перебувати вторинна котушка. При протіканні електричного струму через первинну котушку між двома котушками створюється магнітне поле, яке формує у вторинній котушці електричний струм, заряджає акумуляторну батарею.
Вчені з Штутгартського університету в кооперації з інженерами Інституту технологій і програм Карлсруе розробили систему індуктивної зарядки з 90-відсотковим ККД. При цьому автомобілю не обов'язково стояти над первинної котушкою - допускається відхилення осі вторинної котушки електромобіля до 65 см. А відстань між дорогою і днищем машини має становити 5-15 см. Перший прототип такої зарядки покажуть в грудні цього року в Штутгарті. Він зможе передавати до 3 кВт електричної енергії, тому акумуляторна батарея ємністю 12 кВт/год буде заряджатися близько чотирьох годин.
04.11.2011