У Німеччині встановлено світовий рекорд пробігу електромобіля

Вперше в історії світового електроавтомобілебудування машина, що працює на електротязі без додаткової підзарядки акумулятора за сім годин подолала відстань в 605 кілометрів від Мюнхена до Берліна.

Як повідомляється, ця дистанція відповідає пробігу повністю заправленого бензином автомобіля з об'ємом бака 70 літрів.

Так, максимальна швидкість, яку розвинув електромобіль на трасі Мюнхен-Берлін, складає 130 км/год, а середня - 90 км/год.

Між тим, машина, призначена для повсякденного використання в реальних умовах, працює на літій-полімерному акумуляторі Колібрі, ємність якого становить 115 кіловат на годину.

Акумулятор, який встановили на зняту з виробництва серійну модель Audi A2, розроблений колективом з 50 німецьких конструкторів з берлінської технологічної компанії DBM Energy у співпраці з постачальником електроенергії lekker Energie.

Така батарея дозволяє автомотору досягати потужність до 55 кіловат, що приблизно дорівнює потужності бензинового двигуна внутрішнього згоряння з об'ємом 1,4 літра.

Крім цього в авто є чотири сидіння з підігрівом, оснащене кермом з гідропідсилювачем, кондиціонером, обладнана подушками безпеки та стереофонічної аудіосистемою.

Як стало відомо, нова батарея, здатна гарантувати загальний пробіг до 500 тис км, в найближчому майбутньому буде запущена в серійне виробництво. Відповідні переговори її винахідники ведуть з провідними автовиробниками ФРН.

У свою чергу, DBM Energy створена за фінансової підтримки міністерства економіки ФРН, яке вважає розробку сучасного автоакумулятора частиною національної програми створення електромобіля. Так, програма передбачає налагодження до 2015 року серійного виробництва відносно недорогих акумуляторів, дозволяють проходити на одній зарядці не менше 300 км.

Як повідомляється, найслабшим місцем машини залишається акумулятор, більшість з яких у сучасних умовах на одній зарядці можуть пройти не більше 200 км. Крім того,  батареї дуже важкі за рахунок чого знижується вантажопідйомність та швидкість автомашини.

На думку німецьких експертів, завдання створення легкого та енергоємного акумулятора при нинішньому рівні розвитку науки практично нерозв'язна. Потужності більшості наявних літієво-іонних батарей недостатні для тривалих поїздок.

У травні корпорація Japan Electric Vehicle Club представила експериментальну модель, яка без підзарядки подолала 1000 кілометрів. Однак, за словами самих конструкторів, авто не призначене для щоденної їзди і в зв'язку з низкою технічних особливостей не може бути використане в повсякденному житті.

04.11.2010

<< Автомобіль Уінстона Черчілля продадуть на аукціоні  |  Компанія Morgan офіційно представила триколісний автомобіль >>


рекламный баннер


рекламный баннер 300 на 250