Новий роторний двигун "Мазди" отримає лазерні свічки запалювання
Японський автовиробник Mazda для свого нового роторного двигуна планує замінити традиційні свічки запалювання лазерами, які і будуть запалювати паливно-повітряну суміш. Про це повідомляє видання Autocar з посиланням на одного з головних інженерів в компанії.
На даний момент «Мазда» працює над наступним поколінням роторного двигуна 16X Renesis, до створення якого в компанії приступили ще в 2007 році. На даний момент відомо, що мотор став компактніше і частково виконаний з алюмінію, а його обсяг збільшився з 1304 до 1600 кубічних сантиметрів. Також не виключено, що для цього мотора, чия потужність, імовірно, складе 200-250 кінських сил, може бути використаний електричний турбонагнітач.
За словами джерела журналу Autocar, стандартні свічки просто не помістяться в новому агрегаті, однак використання лазерів «цілком можливо». Японські інженери вже розробили надпотужні лазери, розмір яких складає дев'ять міліметрів у діаметрі і одинадцять міліметрів в довжину.
Розробники розраховують, що новий мотор позбавиться від недоліків колишніх роторних двигунів - поганої паливної економічністю і невеликого крутного моменту. Крім того, агрегат буде задовольняти сучасним екологічним вимогам. Раніше продажі роторного спорткара Mazda RX-8 були припинені в Європі саме через неможливість «підігнати» його під норми «Євро-5».
27.06.2011